Cariere

Joburi in Marketing Online (Martie)

joburi-in-marketing-online

Martie este luna mea preferata din tot anul! Si nu pentru ca in aceasta luna imi aniversez ziua de nastere (yeeeey 🙂 la multi ani mie!),  ci mai ales pentru numeroasele oportunitati pe care le inlesneste. Nu stiu cum se intampla, dar mie imi ies toate planurile asa cum trebuie. Daca si tu cauti joburi in marketing online, luna aceasta este propice pentru tine, garantat!

Iarna suntem mai putin energici (nu stiu voi, dar eu sigur sunt), mai putin deschisi catre schimbare si parca asteptam sa vina odata caldura aia care ne trezeste din amorteala!

Asa ca da, luna martie este preferata mea si a tuturor celor care se gandesc sa-si schimbe locul de munca sau sa inceapa o noua activitate, pentru ca sistemul de angajare este si el mai dinamic si mai alert.

Luna asta am observat ca sunt o multime de joburi in marketing online, care mai de care mai atragatoare, insa mi-au atras atentia in mod special 3 dintre ele. Sper sa va fie de mare folos:

Specialist PPC (Pay-Per-Click)

Este vorba despre un job full-time, la o firma de incaltaminte destul de cunoscuta, mai exact Kalapod.ro

Partea buna este ca nu cauta in mod deosebit fete pentru acest post, cum am vazut la alte firme din acest domeniu. Asa ca daca esti pasionat de domeniul fashion-beauty, cei de la Kalapod te asteapta cu bratele dechise sa te alaturi echipei.

Cerintele lor:

In principiu, cerintele nu sunt foarte specifice, din contra, as putea spune, sunt niste cerinte extrem de generale, asa cum am vazut in majoritatea anunturilor de angajare pentru posturi similare. Trebuie sa fii sociabil, comunicativ, sa vrei sa inveti cat mai multe lucruri noi si sa le poti asimila destul de rapid si bineinteles sa ai experienta cu Google Analytics, Google Search Cosole si Google AdWords, ca doar postul este pentru Specialist PPC 😀

Responsabilitatile tale:

Planifici, implementezi si administrezi campanii de PPC.

Dezvolti, analizezi si testezi diferite tipuri de anunturi.

Analizezi comportamentul utilizatorilor online.

Gestionezi o relatie eficienta cu echipa, dar si cu clientii, pentru atingerea obiectivelor propuse.

Creezi rapoarte de performanta si te documentezi in permanenta.

Beneficii:

Salariul si bonusurile sunt in stransa legatura cu performantele.

Mediu de lucru friendly.

Transport asigurat de la statia de metrou Pacii.

Aplica la acest job prin email la: resurse.umane@kalapod.ro

Specialist Marketing Online

Tiffani.ro angajeaza specialist Marketing Online, conditia primordiala fiind pasiunea pentru domeniul fashion. Experienta in campaniile AdWords, Google Display si Retargeting sunt un must, iar daca sunt si in domeniul fashion, ai un mare avantaj.

Trebuie sa stii editare Photoshop, macar la nivel basic si sa ai abilitati de organizare si orientare catre identificarea celor mai bune solutii.

Responsabilitatile tale:

Vei planifica, implementa si masura eficienta strategiilor de marketing digital.

Vei masura in permanenta rezultatele campaniilor de promovare si vei identifica solutii de crestere a eficientei acestora.

Vei tine evidenta competitorilor principali.

Vei mentine o comunicare buna si constanta cu afiliatii.

Beneficiile tale:

Un mediu de lucru bun, relaxat si prietenos.

Salariu peste medie.

Cursuri de dezvoltare profesionala.

Poti aplica la acest job sunand la numarul de telefon 0725.280.280

Digital Marketing & SEO Junior

Persoana cautata trebuie sa dea dovada de multa creativitate in domeniu (si sa poata dovedi cu rezultate concrete), sa aiba o prezenta placuta si sa detina acel know-how necesar demararii de proiecte pe cont propriu.

Pe scurt, vei edita articole special create pentru motoarele de cautare, dar care pot aduce un beneficiu real cititorului, vei face research pentru diferite proiecte, din cele mai diverse domenii de activitate si vei masura constant rezultatele proiectele in care esti implicat. Suna bine? Daca da, aplica repejor la social@digitalu.ro Echipa te asteapta cu mare nerabdare!


Iti doresc o luna plina de realizari!

 

 

No Comments Found

Leave a Reply