Categories
Digital & Publicitate, From Where I Stand

 

Knock-Knock!

Who’s there?

IKEA. Primiți cu mobila virtuală?


Acum câteva luni eram în febra cumpărăturilor pentru o canapea de 3 locuri. Să fie extensibilă, să aibă o culoare liniștită și doamne-ajută să o găsesc și la un preț bun. Ce poate fi atât de greu la cumpărarea unei canapele? Mi-am zis eu.

Pe scurt: Ikea – prea puține. Mobexpert – prea scumpe. Dedeman – prea ca la țară.

Am găsit la JYSK în cele din urmă, dar după 3 săptămâni de căutări. Menționez că în primă fază, tot research-ul a fost online.

Cu ce probleme m-am confruntat în găsirea canapelei pe care mi-o doream?

  1. Ikea. Ce-mi plăcea exagerat de mult era peste bugetul alocat, ce intra în categoria „măsuri disperate” nu reușeam să-mi dau seama cum s-ar încadra în spațiul liber disponibil sau dacă s-ar „pupa” cu restul decorului. Între cele 2 categorii, nu am văzut nimic să-mi atragă atenția.
  2. Mobexpert. Too expensive. Iar în outlet nu mi-a plăcut mai nimic.
  3. Dedeman. Da, da. Exact ca-n reclamă – prea ca la țară. Foarte rigide, iar culorile…oh, culorile. Atât de puternice pentru ochii mei.

Jysk a câștigat în această ecuație complicată, pentru că văzusem modelul la cineva și  mi s-a părut că suntem pe aceeași lungime de undă. Canapeaua nu am găsit-o expusă în niciun magazin. Bilă neagră pentru Jysk. Daaar, am prins-o cu reducere 21%, calitate bună, o și știam. Așa că…adjudecat!

Nu știu dacă ați băgat de seamă, dar faptul că am văzut canapeaua la cineva în casă, înconjurată de obiecte de decor a cântărit mult în decizia mea de achiziție. M-a făcut să-mi imaginez cum ar arăta în camera mea, mai ales că stilul era asemănător. Nici eu nu mi-am dat seama de asta până când nu am văzut că IKEA a scos o aplicație mobilă care te ajută să vizualizezi (mai bine) imaginea de ansamblu. Vezi exact cum ar veni canapeaua în sufrageria ta și te lasă să construiești scenarii referitoare la restul obiectelor de decor. Tot de la ei, bineînțeles.

Oare decizia mea ar fi fost diferită dacă aveam aplicația asta când eram în febra căutărilor? Nu știu. Cert este că acum vânez un birou și cred că știu ce o să fac de data aceasta.

Aplicația de la IKEA are la bază realitatea augumentată

Despre realitatea augumentată s-a tot vorbit în ultima perioadă și  se spune că va revoluționa piața online.

Se pare că IKEA a făcut deja primii pași în acest sens, pentru că înțelege foarte bine necesitățile și problemele cu care cumpărătorul se confruntă atunci când intenționează să cumpere online. Știe unde e buba și cum s-o trateze.

Pe scurt, despre aplicația IKEA Place:

https://youtu.be/-xxOvsyNseY

 

Spread the love
By Amalia

Ma bucur ca ai citit articolul si sper ca ti-a placut. Tu ce ai de zis despre asta?
Ne vedem in comentarii!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *