V-a prins iulie fără job? Nu știu dacă să zic că-mi pare rău sau să mă bucur pentru voi. Este luna aia care se asortează perfect cu azurul cerului și al mării, așa că dacă financiar totul este în regulă…bucurați-vă puțin de timpul liber și dați o fugă undeva cu valuri, nisip fierbinte și cocktailuri reci.
Dacă însă sunteți în febra căutărilor unui alt job pentru că atmosfera este prea încinsă la actualul birou, hai că tare îmi place să prospectez piața pentru voi și să vă fac un rezumat al celor mai cool joburi in marketing online (+ programare, că altfel se supără Bucur pe mine 😉 Așadar, să-i dăm bice!
Social Media Specialist – DONNA MedicalCenter
Cei de la Donna Medical Center sunt în căutarea unui Social Media Specialist cu experiență de 1-3 ani în Social Media și Digital Marketing.
Noul coleg (sau colegă) va prelua strategia de comunicare a brandului si o va implementa pe toate canalele interne de comunicare: social media (Facebook, Instagram, Youtube), e-mail marketing, website. Periodic, va participa la revizuirea și îmbunătățirea strategiei de comunicare împreună cu Managerul de Marketing.
CANDIDATUL IDEAL:
- Știe să creeze o strategie multi-channel de content marketing, pe care să o folosească ca și reper în comunicarea de zi cu zi.
- Comunică creativ și cu pasiune. Nu doar informează, ci și inspira. Redactează texte cu impact asupra cititorilor prin orice status update, articol, infografic, prezentare etc.
- Întelege și apreciază importanța designului creativ și util. Poate realiza vizualuri folosite pentru updates, fără ajutor extern (designer sau grafician).
- Monitorizează performanța campaniilor și sugerează permanent soluții de îmbunătățire.
KEY SKILLS: Copywriting, Social Media, Basic Design (Photoshop / Illustrator / Canva)
Te regăsești în descrierea de mai sus?
Trimite un email la v.teodorescu@donna-medicalcenter.ro cu CV-ul tău și răspunsuri argumentativ detaliate la următoarele întrebari:
- Care sunt experiențele sau abilitățile tale care vor contribui la dezvoltarea brandului Donna Medical Center?
- What’s in it for you? Care sunt motivele pentru care îți doresti acest job?
- What’s in it for us? De ce te-am alege pe tine dintre 100 de aplicanți?
- Daca te-ai pune în locul angajatorului, ce salariu minim/de început ți-ai oferi pentru acest job?
FAQ
– Jobul este Full-Time. Programul se discută la interviu.
– Nu se lucrează remote. Adresa clinicii este Bucuresti, str. Traian, nr. 234 și acesta este locul de unde vei lucra și tu 🙂
– Pachetul salarial este flexibil și se discută la interviu.
Client Service Executive – V+O Communication Romania
Dacă simți că vara asta ți s-ar potrivi un nou job te anunțăm că avem un loc disponibil: Client Service Executive! Email la jobs@vando.ro
Specialist SEO si PPC – Agentia Limonade
Misiunea celor de la Agenția Loimonade, prin intermediul acestui job este realizarea celor mai bune campanii de promovare online pentru clienții din portofoliu!
CANDIDATUL IDEAL:
- Activ.
- Specialist de marketing – SEO și/sau PPC.
- Creativ.
- Optimist.
- Responsabil.
- Deschis provocărilor.
RESPONSABILITĂȚI:
- Customer Care: follow-up + comunicare activă și eficientă cu partenerii;
- Specialist în campaniile de marketing online pentru agenție (strategie + texte pentru anunțuri + SEO + Google AdWords) – training individual în prima lună și posibilitatea de a testa propriile campanii și idei.
- Crearea și redactarea articolelor de content marketing (articole, comunicate de presă);
- Participare activă la brainstorming-uri.
Zâmbete zilnice, good vibes only! 🙂
Ce se oferă:
- Un mediu de învățare bun (pentru cei entry-level sau cu experiență puțină);
- Libertate și flexibilitate în execuție;
- Program flexibil cu 6 sau 8 ore pe zi;
- O echipă tânără și fresh;
- Posibilitatea de a lucra într-o agenție cu prezență de peste 7 ani în domeniu.
Dacă ți-a plăcut ce ai citit mai sus, trimite repejor un CV la email la contact@limonade.ro
Social Media Executive – Aqua Carpatica
Se caută un social media executive pentru a consolida Departamentul PR & Comunicare cu rolul de a edita și scrie materialele companiei.
În acest sens, trebuie să fii un comunicator excelent, cu o atenție deosebită pentru detalii.
Dacă ai experienta și in administrarea social media, ne-ar plăcea să te întâlnim.
Obiectivul tau va fi să asiguri comunicarea clară și coerentă a mesajului companiei Aqua Carpatica pe toate canalele media și social media.
Cerințele acestui post:
– Experiență in domeniul Social Media – minim 1 an.
– Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.
– Suita Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook.
– Experiență în implementarea strategiilor de comunicare.
– Capacitatea dovedită de a gestiona mai multe proiecte acordând o atenție deosebită detaliilor.
– Pasiune și cunoștințe aplicabile despre mediul digital.
***
– Creativitate, responsabilitate, seriozitate.
– Abilități excelente de ascultare, cu precadere a comunităților online.
– Abilități excelente de comunicare, atât scrisă, cât și orală.
– Capacitate de organizare.
– Research, selectie rapidă și corectă a informațiilor + stabilirea priorităților.
– Abilitatea de a lucra atat independent, dar și în echipă;
– Posibilitatea de a comunica liber, de a prezenta și de a influența credibil și eficient.
Descrierea jobului:
– Gestionarea tuturor conturilor sociale: monitorizare și creare de conținut pentru paginile de companie sau brand pe rețelele de socializare: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube, cu obiectivul principal de brand awareness.
– Participare la implementarea strategiilor de comunicare;
– Suport administrativ;
– Proiectarea și editarea posturilor sociale;
– Asistență în menținerea conținutului web și realizarea strategiilor de social media;
– Actualizarea bazelor de date și listele media;
– Monitorizarea proiectelor și expunerea media;
– Pregătirea prezentărilor și a rapoartelor.
Ne vedem în luna lui cuptor! Până atunci, să auzim doar de bine!