Vi s-a întâmplat vreodată să gustați dintr-o mâncare și să aveți o tresărire de moment? Una din-aia în care să ziceți că este pur și simplu cea mai mișto combinație de ingrediente pe care ați simțit-o până acum?
Mie da, doar că nu e vorba despre mâncare, chiar dacă implică mâncarea … Iar mă complic. Mai bine să vă zic ce mi s-a întâmplat săptămâna trecută.
Ei bine, după un drum neprevăzut acasă, la Vâlcea, eu și domnul P. ne oprim – ca de fiecare dată când ajungem în zonă – într-unul dintre magazinele noastre (mele?) preferate din oraș (pentru că deh, chiar și cu treabă, omu’ tot tre’ să mănânce și ce poate fi mai bun vara decât un grătar în aer liber?) de unde vrem să luăm o caserolă de mici (dont’t blame me). Totul conform planului, luăm micii, mergem spre casa de marcat, dau să plătesc. Când ce mi-e dat să văd? O serie de alte caserole, dar cu un ambalaj straniu, colorat, diferit de ce știam eu. Din unghiul în care eram și fără ochelarii la mine (obviously), nu reușeam să-mi dau seama ce se află în ele, dar singura întrebare pe care o aveam în cap era cum Dumenzeu să lase carnea la căldură, lângă case? Sau s-o fi inventat carnea UHT, ca laptele și eu încă nu am aflat?
Plătesc. Ies din magazin. Mă opresc. Mă întorc în magazin. Nu aveam cum să plec fără să aflu despre ce era vorba.
Mă apropii de misterioasele caserole, iau una în mână.
E ușoară.
Nu e nicio carne aici!
Vaai!
Sunt TRICOURI.
Și scrie așa: SĂ FII PORC NU E ASA RAU
Nu are cum să-ți treacă pe la urechi asta fără să te facă să ridici dintr-o sprânceană. Nu are cum să nu vezi și să nu-ți apară un zâmbet larg pe față. Ce purcel? De unde-l luăm?
Păi, nu-i gură de vâlcean care să nu fi gustat din minunățiile create de DIANA, iar dacă ești grătărăgiu de profesie, cu miros fin pentru preparatele din carne numa’ bune de pus la sfârâială vara, cu siguranță ești și client fidel.
Așadar, cine este DIANA, creatoarea de bunătățuri?
Povestea începe în 1991, când DIANA – Abator și Fabrică de Mezeluri din Râmnicu Vâlcea își face apariția în oraș. În prezent, compania număra cam 50 de marketuri și supermarketuri în județele Vâlcea, Argeș, Olt, Dolj, Gorj, unde focusul continuă să rămână pe oferta bogată de carne și preparate din carne. La fel de bune ca la începuturi, dar cu un design mai mișto. Al magazinelor, dar și al produselor proprii. Până la urmă, vrem sau nu, ambalajul vinde în mare măsură produsul, așa că thumbs up pentru schimbare!
Sa fii porc nu e asa rau
Transpiri ca un porc. Bei ca un porc. Mănânci ca un porc. Ești leneș ca un porc.
Nu-i ușor să fii în pielea (șoriciul?) lui! Oare cum stau bieții de ei cu self esteem?
Dar cei de la DIANA vin cu un mesaj care spune cu totul și cu totul altceva.
Campania asta are și sare, are și piper. Și ceva în plus.
Când adaugi sare în bucate, mmm…preparatul e delicios, nu? Dacă punem și un praf de piper, am creat o picanterie gata-gata să te scoată din rutina gastonomică. Dar când îl pui și pe vino-n coa’ …
Exact așa stă treaba.
Se ia o mână de oameni creativi, se adaugă un management open minded, dispus să iasă din tipare și … una bucată porcușor doritor să devină mare vedetă. Amestecate cu grijă și puse la foc potrivit, rețeta cu lipici la publicul tânăr nu are cum să dea greș!
Rezultatul?
O serie de 5 tricouri super fresh, cu mesaje funny, fiecare dintre ele așteptând ca pe jar (hi hi) să fie purtate în lumea largă și să-ți fie complice în crearea de amintiri.
Din ce am văzut pe site, tricourile pot fi cumpărate din magazinele DIANA sau prin intermediul magazinului online www.safiiporcnueasarau.ro
Mesajele inscripționate pe tricouri zic așa:
- CÂND ȘTII CE VREI, NU MAI STAI CA PE JAR
- MUȘCHII ÎMI FAC CU OCHIUL
- POFTA VINE VĂZÂND
- O IDEE BUNĂ
- SĂ FII PORC NU E AȘA RĂU
Tricourile sunt ambalate în cutii negre de plastic, exact așa cum sunt comercializate și preparatele din carne marca DIANA.
Ambalaj frumos, produs bun.
Acum, singura nelămurire cu care am rămas este următoarea:
Eu pe care îl aleg? 🙂
Sursă foto: www.safiiporcnueasarau.ro