Categories
Digital & Publicitate, Social Media

Chiar dacă tu crezi că nimeni nu va avea de suferit, ar fi bine să te gândești de cel puțin 3 ori înainte s-o faci.

Este imposibil să pornești pe drumul ăsta și să te aștepți că după, totul va mai putea fi la fel.

Nu are cum, și-ți spun din expriență. Într-o astfel de aventură, în care una dintre părți investește, bani, energie și poate ceva timp, iar cealaltă parte vine cu sentimente, atașament, loialitate, iar apoi STOP! Neah…nu are cum să iasă bine, îți zic!

  • Dacă vrei să obții cu adevărat ceva, să poți gusta din enormul potențial pe care îl are, trebuie să-i dai inelul, să vii constant cu flori și bomboane de ciocolată și să-i spui cuvinte frumoase.
  • Să-i asculți nemulțumirile (și să ții cont de ele!!), să te perfecționezi cu fiecare feedback negativ  pe care îl primești. Du o luptă continuă cu tine, dar mai aruncă din când în când un ochi și la concurența ta! 😉
  • Să vii mereu cu ceva nou în relația asta, să n-o lași să se plafoneze…se va plictisi repede și va pleca la cineva care îi va acordă un pic mai multă atenție.
  • Ai grijă să-i arăți mereu că-ți pasă, fă-i un cadou din când în când, arată-i recunoștința ta pentru tot timpul în care ți-a stat alături, și cu bune, și cu rele.
  • Nu uita că umorul încheagă o relație mai bine decât orice, dar nu fii absurd, penibil sau irelevant. Abordează umorul fin, de calitate.

Probabil ai mai făcut asta în trecut, probabil cu persoana nepotrivită, probabil pentru prea puțin timp. Ai obosit, te-ai plictisit și ai ajuns la concluzia că nu este de tine. O astfel de relație pe termen lung chiar nu-ți aduce satisfacție.

Dar oare ai încercat suficient de mult, ai făcut lucrurile corect și pentru suficientă vreme cât să-ți dai cu adevărat seama?

Tu, antreprenorule la început de drum (sau care te-ai lovit de o groază de probleme), nu încerca o aventură de o noapte cu pagina ta de Facebook.

Este nevoie de mai mult decât atât – de implicare, de timp, de efort, de energie, dar mai ales de INFORMAȚIE, de CUNOȘTINȚE și KNOW-HOW to do it. Nu te da cu capul de pereți încercând să înțelegi care-i treaba cu Ads Manager, cu Facebook Pixel, cu boost post. Ai treburi mai importante de administrat pentru ca afacerea ta să funcționeze corect. Lasă în grija celor care mănâncă asta pe pâine, ZILNIC.

campanie facebook marketing

I-ai dai inelul?

Bun!

Acum nu uita de toate acele lucruri pe care sunt musai să le faci pentru ca acea comunitate de oameni pe care ai reușit s-o creezi în jurul brandului tău să nu se simtă abandonată, păcălită, părăsită.

Ei investesc zilnic timp pentru a citi, a aprecia și a distribui constant postările afacerii tale.

Curtează-i, fă-i să se simtă (în continuare) speciali.

Facebook Marketing este o relație pe termen lung, niciodată one night stand. 

Mulți antreprenori se focusează pe a fi virali, pe momente de faimă scurtă, când ar trebui să se concentreze pe curse lungi. Să obțină o a 2-a întâlnire. Să consolideze relațiile create și să țină minte că nu orice relație funcționează și se dezvoltă corect, din prima. Probabil că nu toate postările vor avea sute de like-uri, dar cu puțină perseverență și cu multă constanță, cu lucruri învățate din greșeli, relația va funcționa astfel încât să aducă rezultatele dorite, de ambele părți.

Spread the love
By Amalia

Ma bucur ca ai citit articolul si sper ca ti-a placut. Tu ce ai de zis despre asta?
Ne vedem in comentarii!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *