Dacă în articolul anterior ridicam în slăvi GENIUS 2: Picasso, săptămâna asta am dat de un altfel de film. Mai cu picioarele pe pământul zilelor noastre.
L-am văzut pe IQads ca fiind pe primul loc în top 3 cele mai vizibile și bine clasate campanii pe digital în luna iunie 2018 (conform ADC ROMÂNIA) și am zis că merită să văd despre ce este vorba.
M-a prins total. La început a fost curiozitatea. Apoi, m-au cucerit punerea în scenă a poveștii, calitatea imaginii, personajele și…povestea în sine. Chiar voiam să văd what happens next cu Roxana. Pardon, cu SOCIAL ME.
Mare noroc am avut că mi-a ajuns știrea la urechi (ochi?) după finalizarea celor 4 episoade, așa că am reușit să-l dau gata într-o singură seară.
SOCIAL ME e despre cum să nu te pierzi într-o lume în care presiunea socială consumă și acaparează stiluri de viață, cerând perfecțiune, despre echilibru și mai ales, despre cum să fii tu #pebune, nu #perfect.
Perfect…fackuită e și viața Roxanei, pentru care orice efort merită făcut pentru poza perfectă, căci până la urma urmei, dacă like nu e, nimic nu e! Stați, stați, că mai e încă una bună: iubiții pleacă, like-urile rămân!
Când iubitul – selfie stick, prietena cea mai bună – backup pentru adunat like-uri și Canecelarul – magnet de inimioare pe Insta îi dau UNFRIEND, lumea ei începe să se destabilizeze până la dezastru. Eh, și mai multe nu vă spun! Uitați-vă dacă nu ați făcut-o deja și haide să schimbăm câteva impresii în comentarii!
În altă ordine de idei, deși este o campanie KFC, în serial nu apar secvențe agasate cu produsele, ci scene finuțe, contextuale, bine plasate. Asta mi-a plăcut, pentru că m-a lăsat să mă focusez pe subiect, nu pe produs (if yow know what I mean).
Trailerul SOCIAL ME:
“Despre social media și despre cum ne influențează s-a tot vorbit până acum, nimic nou legat de acest subiect. Challenge-ul nostru a fost să construim un fir narativ în care să se regăsească majoritatea celor care urmăresc serialul pentru ca la final să poată să internalizeze mesajul fără nicio barieră: viața perfectă este un miraj. Uităm că în acest proces în care punem filtre pe orice, noi construim o altă persoană, foarte diferită de cine suntem cu adevărat, construim un SOCIAL ME care nu ne reprezintă. Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecți. SOCIAL ME și platforma KFC Social Entertainment Channel sunt două mișcări puternice din partea unui brand din România – prin intermediul cărora se face tranziția de la publicitate tradițională la entertainment original.”, a menționat Mihai Vasile (scenarist SOCIAL ME).