Digital & Publicitate

Reclama Perfectă Pentru Generația MILENIALILOR

reclama perfecta mileniali

 

Milenailii sau Generația Y cuprind persoanele născute între 1980-2000, deși sociologii nu s-au pus în totalitate de acord cu privire la o perioadă fixă de timp, unii dintre ei cuprinzând chiar și anii 1970 și prima decadă a anilor 2000.

Generația milenialilor este una de mare interes pentru marketeri și advertiseri, care încearcă să-i înțeleagă până în cele mai mici detalii pentru a putea realiza reclame pliate pe necesitățile, dorințele și preferințele lor. Această mare agitație creată în jurul acestei generații se datorează unui singur motiv – milenialii sunt sau se pregătesc să intre în perioada de maturizare la nivel personal, dar mai ales financiar. De aceea, aceaastă perioadă este una de maxim interes pentru cei implicați în activități de publicitate, care se dau peste cap în găsirea unei căi de comunicare care să poată ajunge exact la urechile, ochii (a se citi “PORTOFELELE”) acestei generații.

Generația milenialilor este optimistă, sociabilă și deschisă acțiunilor caritabile

Milenialii reprezintă generația intens digitalizată, care știe în mod natural să folosească tehnologia, și o face al naibii de bine, chiar și în sistem multitasking. Dar pentru advertiseri, asta înseamnă că atenția lor este greu de captat, dar culmea, aceștia pot (re)distribui un mesaj de interes pentru ei în cel mai scurt timp.

Milenialii sunt axați pe “cumpărarea” de amintiri

Asta o spun numeroasele studii aflate în spatele acestei afirmații și pare logic dacă stăm să ne gândim cât de mulți bani alocăm călătoriilor de tip city-break și nu numai, concertelor, evenimentelor, petrecerilor, etc.

Se pare că cei de la DISSOLVE înțeleg extrem de bine generația milenialilor și o expun extrem de intuitiv și bine punctat în următorul video:

You are unique. You are different. You are special

  •  
  •  
  •  

No Comments Found

Leave a Reply